THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Sunday, 17 July 2011

Unisel Hostel Wifi Sudah Di Aktifkan

Balik Unisel nak try la Wifi dia yang dah siap
dapat maklumat baru modem tu kena curi
kenapa pulak la diorang nak curi modem tu?
Aku pun pelik la
oleh kerana manusia pencuri tu
kitorang hostel lelaki tak boleh nak on9
hostel perempuan ada wifi
dan masih selamat Alhamdulillah
kalau aku target pencuri yang curi tu lelakilah
kecewa la sikit yang di harap sem lepas
sem ini menunggu lagi
teruk betul
rasa sangat teruk
aku bukan marahkan sistem wifi unisel ni
aku geram dengan sikap teruk pencuri itu
kenapa mencuri?
Apa yang dia dapat dengan mencuri modem tu?
Dapat jadi jutawan ke?
Hanya Allah yang tahu..
Aku berdoa agar dipulihkan kembali
Wifi di hostel lelaki di unisel ini
Amin ya robbal alamin

Dalam dunia ni kalau dah miskin ada benda lagi yang  kita kaya dalam diri cari bukannya mencuri ya, ini adalah salah satu tabiat buruk yang patut pra-pencuri elakkan, Saya doakan agar pencuri ini insaf.

Bayangkan kalau kita mencuri selalu satu hari kita mendapat balasan kemalangan tangan hilang, bukan saya ingin menakutkan korang (pencuri) cuma menasihati dan mengingati sesama Muslim/Islam hanya Maha Esa sahaja yang tahu apa yang terjadi seterusnya Wallahhualam.. Chill :)

0 comments: