THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, 18 July 2011

Semester 2 Unisel, Main bola dalam hostel?

Aku balik je dari amik jadual kelas aku
tup tup bukak pintu


tiba-tiba ada Fifa World Cup
main bola dalam hostel?
Apa kejadahnya?
Kompem la dak-dak rumah aku ni dah bosan
sampai hostel pun boleh adekan perlawanan persahabatan bola
jadi semua pemain handal sampai tak memusnahkan hostel sendiri
bergaya dan efisyen permainan diorang ni
kompem skuad harimau muda nak amik diorang (nak ke?)
haha
kadang-kadang benda tak masuk akal
pun boleh masuk akal
jadi buat la benda yang tak masuk akal positif
dan benda tak masuk akal negatif
dibuang jauh-jauh ke antartika sana..
Chil :)

0 comments: