THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, 19 July 2011

Aku suka seseorang aku tak cakap tapi aku lukis gambarnya

Aku suka tengok dia
dia manis
lawa
comel
cantik
tak tau la bagi orang lain
bagi aku macam tulah
kalau aku suka seseorang
aku tak pandai nak mengorat
aku cuma tau bagitau orang lain je
bukan aku beritau dia
kadang-kadang sampai dia tahu
aku diam jela
tapi sejak hari tu
dia senyum kat aku
aku pun senyum la balik
tu jela
kisah tu dah berlalu lama
dia dah ada boifren
ala aku suka tengok dia je
sebab dia sempurna bagi aku
di zaman kolej dulu.
Sekarang aku dekat Unisel
aku mahu memulakan sesebuah lukisan
aku dah minat tengok seseorang
berbanding gadis yang aku suka dulu
perangai dia gila-gila tapi pendiam bila kat kelas
yang kali ni pula bila serius dia pulak yang melenting
dah sifat semulajadi dia macam tu aku tersenyum jela
asalkan dia bahagia..

Kalau dah suka, aku lukiskan wajahnya dan lekatkan di papan kenyataan bilik ku~

0 comments: